یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

قالب های وردپرس

لیمون تم با طراحی در موضوعات :

قالب خبری وردپرس

قالب شخصی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس

قالب خلاقانه وردپرس

توانسته اعتماد کاربران و متخصصین طراحی سایت را جلب نمایند به طوری که همم اکنون بیش از ۱۲۰۰ مشتری و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ایرانی شرکت  لیمون تم استفاده می نمایند.

خرید قالب وردپرس از شرکت لیمون تم بسیار راحت و سریع بوده و با پرداخت آنلاین مبلغ امکان دانلود قالب برای کاربر محیا خواهد شد. قالب شخصی وردپرس وقالب خبری وردپرس از موضوعاتی است که لیمون تم به صورت تخصصی فعالیت داشته و موفق ترین قالب وردپرس را در این زمینه به خریداران پوسته وردپرسارائه نموده. سه اصل ، مدیریت آسان قالب وردپرس ، عدم پیچیدگی قالب وردپرس و اصالت قالب ایرانی وردپرس مهمترین اصول اولیه بوده اند که از روز اول لیمون تمدر طراحی قالب وردپرس در نظر گرفته و رعایت نموده.

قالب وردپرس

خلاقیت را اساس کاری طراحی پوسته و قالب وردپرس در لیمون تم کردیم ، سعی کردیم با مطالعه و بررسی کامل موفقیت قالب های خارجی وردپرس را با بومی سازی و تلاش بیش از اندازه واحد فنی که شاید بیش از ۱۰۰ ها بارر قالب طراحی شده را تست و دیباگ مینمایند و ماهها زمان و یک تیم ۱۰۰ نفره در تولید و خلق قالب وردپرس زمان صرفف مینمایند تا همکاران و مشتریانمان که اغلب از شرکتهای متخصص و طراحان سایت میباشند از محصول خریداری شده راضی باشند و بتوانند مشتریان خود را نیز کاملا راضی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.