یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

نکات تاثیرگذار در سئو

نکات تاثیرگذار در سئو

نوشتن برچسب های کلیدی

سئوکار: نوشتن برچسب های سایت،هنوز هم یکی از مسائل مهم کمپین سئو جهانی می باشد.برچسب با کلمات کلیدی متفاوت است.نکته قابل توجه این است که با وجود این تفاوت،کلمات کلیدی رو می توانید در برچسب ها به کار ببرید.برای این کار نیاری نیست که هرکلمه  تاثیرگذار رو چند بار به کار ببرید.کلمات تاثیر خودشان را یک بار اعمال می کنند و استفاده بیشتر از حد لازم مجاز نمی باشد.تگ ها و برچسب ها رو می توانید چندین بارقید کنید.اما یک مقدار مینیمم برای درج این برچسب ها وجود داردبدین صورت که این کاراکتر های برچسب کمتر از ۱۱۰ عدد نباشد.در واقع به این ترتیب گوگل در انجام کارش موفق تر خواهد بود.

استفاده از url های مناسب برای سئو

بهینه سازی سایت با استفاده از url،.این بخش از مقاله ما،به عنوان بخش اساسی در سئو شناسایی نمیشود.چرا که ساخت یک شناسه اینترنتی بهینه کار مشکلی نیست.به خصوص اگر شما از وردپرس استفاده کرده باشید.بدین ترتیب خودتان می توانید پیوند یکتا رو با علایم دلخواه ویرایش کنید.

توجه داشته باشید که آدرس اینترنتی بهینه هدف گوگل نیست.اما اثر آن بر ایجاد یک ساختار منسجم در سایت و شناسایی بهتر مطالب،در بلند مدت بر سئو چشم گیر می باشد.

معرفی سایت خود به سایت های بزرگ

شاید با دیدن این عنوان به مسئله تبادل لینک فکر کنید.اما موضوع چیز دیگری است می دانید که امروزه توسط گوگل خیلی از سایت های محبوب جهانی و بسیار پربازدید نظیر ویکی پدیا ساخته شده.این گونه سایت های بخشی به عنوان همکاری برای سایرین ایجاد کرده اند.می توانید با تعامل بیشتر با چنین سایت هایی مطالب سایت و لینک سایتتان رو به اشتراک بگذارید

تعامل با کاربران در شبکه های اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی بر رنک سایت قبلا گوشزد شده.این بخش رو امروزه همه در سایتشان دارند و در اغلب قالب های وردپرس آیکون های شبکه ها پیش بینی شده در غیر این صورت می تونید از افزونه های شبکه اجتماعی استفاده کنید..می توانید از همین امروز فعالیتتون رو در شبکه های معروف شروع کنید.

ایجاد سایت ریسپانسیو

ایجاد سایتی ریسپانسیو و سازگار برای کاربران موبایل و تبلت یکی دیگه از مسائل کلیدیه.بهتره که ا ز چنین قالبی استفاده کنید و اگر قالب شما این قابلیت رو نداره قالب رو تعویض کنید.نمایش نامنظم قالب در موبایل سبب افزایش نرخ خروجی از سایت میشه.

 

نمونه ای از رابط های کامپیوتری دستگاه یو پی اس

کارت SNMP و ویژگی هایی آن

این کارت یو پی اس را به طور مستقیم به شبکه کامپیوتری متصل می نماید،به طوری که یوپی اس نیز به جزء ای از دیگر دستگاه های متصل شده به شبکه می شود.به طور معمول کارت SNMP مابین شبکه کامپیوتری و درگاه ارتباطی سریال یوپی اس جای گذاری می شود.کارت های SNMP موجود میتوانند به عنوان واسط مابین کنتاکت های فاقد پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز استفاده شود .کارت های SNMP اطلاعات دریافتی از کنتاکت ها را به حالت مساعد تبدیل میکنند تا بوسیله دیگر دستگاه های شبکه نیز بتوانند دریافت شوند .

آیا میتوان پارامترهای یوپی اس را تنظیم کرد

همچنین در برخی از یو پی اس ها قابلیت ولتاژ مسیر by pass  ،ولتاژ باطری ،تنظیم شدن ولتاژ خروجی،بصورت نرم افزاری و از روی صفحه ی یو پی اس امکانپذیر میباشد و در اکثر دستگاه های یوپی اس ،امکان این وجود دارد که این تنظیمات بوسیله پتانسیومتر و از بردهای کنترولر و همچنین بصورت سخت افزاری با تعویض بعضی از قطعات امکانپذیر است که در در دومین مورد بطور معمول این عمل بوسیله تولیدکنندگان و یا مسئولان فنی کاردان و حرفه ای انجام می شود و خوب است بوسیله خریداران به هیچ صورتی انجام نپذیرد.

نرم افزار مدیریت یو پی اس

یکی از ویژگی های مهمی که در خرید یو پی اس باید در نظر گرفته شود ،ساپورت شدن و مدیریت دستگاه یو پی اس توسط نرم افزار های مرتبط می باشد .نمایش و کنترل یو پی اس حتی در حالت خاموش،ویژگی ذخیره خودکار فایل ها در مواقع ویژه و خاص ، پشتیبانی آن از سیستم های گوناگون همچنین از کاربر پسند بودن از دیگر مهترین مزیت های یک نرم افزار مدیریت دستگاه یوپی اس می باشد.

باتری خشک

از دیگر عوامل مهم درباره انتخاب یو پی اس مناسب برای تمامی کاربران ، وجود باتری خشک در دستگاه یو پی اس است که این باتری این امکان را به کاربر میدهد تا مواقع قطعی برق نیز بتواند از سیستم خود استفاده کرده و لطمه ای به سیستم های کاربر نرساند.

 

 

upsonline.ir

یو پی اس EXIMPOWR Ex800PT Series 600-800VA UPS
یو پی اس EXIMPOWER Torrent Series 30-100 kVA UPS
یو پی اس EXIMPOWER Livid Series 1-10 kVA UPS
یو پی اس EximPower Ex1030KPT Series 10-20kVA UPS
یو پی اس EXIMPOER Ex1030PT Series 1-3kVA UPS
یو پی اس EXIM POWER Trix Series 10-20 kVA UPS
یو پی اس EXIM POWER Cript Series 4-24 kVA UPS
یو پی اس رک مونت POWER KR-RM Series 1-3KVA
یو پی اس رک مونت POWER KR-RM Series 6-10KVA
یو پی اس ۳ فاز POWER AJ300 Series 100-300KVA
یو پی اس ۳ فاز POWER AJ300 Series 10-80KVA
یو پی اس ۳ فاز POWER DS-300 Series 10-200KVA
یو پی اس ۳ فاز POWER FR-33 Series 10-30KVA
یو پی اس سه فاز به تک فاز POWER AJ200 10-30KVA
یو پی اس سه فاز به تک فاز POWER FR31 10-30KVA
یو پی اس ۳ فاز به تک فاز POWER KR31 10-30KVA
یو پی اس تک فاز POWER KI-11 Series 1-6KVA
یو پی اس تک فاز POWER KR-11 Series 1-6KVA
یو پی اس تک فاز POWER FR-11 Series 10-60KVA
یو پی اس APC Smart-UPS RT Tower/Rack 6kVA
یو پی اس APC Smart-UPS RT Tower/Rack Mountable
یو پی اس MGE Galaxy 5000
یو پی اس MGE Galaxy 3500
یو پی اس MGE Galaxy 7000
یو پی اس EXIM-POWER PV series 10-120KVA
یو پی اس EXIM-POWER PV Series 10-80KVA
یو پی اس EXIM-POWER CKS 1-5KVA
یو پی اس EXIM-POWER ETL 1-5KVA
یو پی اس (۱-۳) (EXIM-POWER PCP10L 6-20KVA (1-1
یو پی اس EXIM-POWER RM RT 1-3KVA
یو پی اس APC SMT3000 3KVA
یو پی اس APC SMC1500
یو پی اس APC SURT8000RMXLT6U
یو پی اس APC SURT3000XLT 3kVA
یو پی اس APC SURT10000XLT 10 kVA
یو پی اس APC Back-UPS CS 350VA 6-Outlet

یو پی اس APC Smart-UPS 1500VA 8-Outlet
یو پی اس APC Smart-UPS 750VA Rack Mounting
یو پی اس APC SUM1500RMXL2U 1.5 kVA Smart
یو پی اس APC Smart-UPS SUA1500X93
متخصص سئو
دانلود آهنگ
اندروید ها
اخبار ایران و جهان
امنیت شبکه
متخصص سئو
یو پی اس

مشخصات فنی دستگاه یو پی اس Ablerex (1)

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

For business users / ablerex JPJPX series

کشور سازنده : تایوان

مدل : JPJPX

نوع دستگاه یو پی اس : Line Inter Active

موارد استفاده  : کامپیوتر شخصی ،تجهیزات ویدئویی و صوتی ،شبکه‌های کوچک ،مراکز سانترال ،فروشگاه‌ها ،سیستم‌های امنیتی

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

 

For corporate users / ablerex MP-RT 1kVA~3kVA

کشور سازنده : تایوان

مدل : MP-RT 1kVA~3kVA

نوع دستگاه یو پی اس : On Line Double Conversion

موارد استفاده : کامپیوتر شخصی ،تجهیزات ویدئویی و صوتی ،شبکه‌های کوچک ،مراکز سانترال ،فروشگاه‌ها ،سیستم‌های امنیتی شبکه های سرور – سیستم های بانکی – جایگاه های سوخت – دستگاه های آزمایشگاهی و بیمارستانی

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

For corporate users / ablerex MSII 6kVA~20kVA

کشور سازنده : تایوان

مدل : MSII 6kVA~20kVA

نوع دستگاه یو پی اس : On Line Double Conversion

موارد استفاده : شبکه‌ های بزرگ، بانک‌ ها و ادارات، تجهیزات بیمارستانی ،مراکز داده ،کارخانجات صنعتی و تولیدی ،سایت های نفت شبکه های سرور – دستگا ههای آزمایشگاهی و رادیولوژی و دستگاه های حساس الکترونیکی

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

For corporate users  / ablerex MSII-RT 6kVA~10kVA   

کشور سازنده : تایوان

مدل : MSII-RT 6kVA~10kVA

نوع دستگاه یوپی اس : On Line Double Conversion

موارد استفاده : کامپیوتر شخصی، تجهیزات ویدئویی و صوتی ،شبکه‌های کوچک، مراکز سانترال ،فروشگاه‌ها ،سیستم‌های امنیتی – شبکه های سرور – سیستم های بانکی – دستگاه های آزمایشگاهی و بیمارستانی

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

For corporate users / ablerex MS-RT 1kVA~3kVA 

کشور سازنده :  تایوان

مدل :   MS-RT 1kVA~3kVA

نوع دستگاه یو پی اس : On Line Double Conversion

موارد استفاده : کامپیوتر شخصی، تجهیزات ویدئویی و صوتی، شبکه‌های کوچک، مراکز سانترال، فروشگاه‌ها، سیستم‌های امنیتی  –  شبکه های سرور – سیستم های بانکی  –  جایگاه های سوخت –  دستگا ههای آزمایشگاهی و بیمارستانی

دستگاه یو پی اس Ablerex مدل :

 

For data centre applications  /  ablerex Intelligent Power Distribution Unit

کشور سازنده : تایوان

مدل : Intelligent Power Distribution Unit

نوع دستگاه یو پی اس : On Line Double Conversion

موارد استفاده : دیتا سنتر های بزرگ –  شبکه های سرور – سیستم های بانکی – جایگاه های نفتی – دستگاه های آزمایشگاهی و بیمارستانی

 

تست کردن باتری سیلد اسید

چگونگی تست باتری SLA ( باتری سیلد اسید )

باتری سرب اسید درزگیری شده (SLA) نمونه‌ی تکاملی از باتری سرب اسید است که قدیمی‌ترین شکل تکنولوژی باتری قابل شارژ است. نمونه‌ی درزگیری شده (Sealed) از این باتری طراحی و ساخته شد تا دیگر نیاز نباشد دارندگان آن سطوح الکترولیت را کنترل کنند و در مواقع لزوم الکترولیت اضافه کنند.

همچنین، این نوع از باتری موجب حذف شدن شکلی از تست کردن شد زیرا برای تست کردن الکترولیت‌ها در درون باتری نمی‌توان از چگالی‌سنج (hydrometer) استفاده کرد. اگر می‌خواهید باتری سیلد اسید خود را تست کنید می‌توانید اینکار را با یک ولت‌سنج انجام دهید. سوالی دارید؟ همین حالا از یک تعمیر کار جواب خود را بگیرید!

 


 

دستورالعمل‌ها

1.       برای به دست آوردن نتایج صحیح و معتبر فقط باتریهایی را که به طور کامل شارژ شده‌اند تست کنید. از سیستم شارژی که باتری یو پی اس به آن وصل شده است برای شارژ کردن استفاده کنید و یا با به کار بردن یک شارژ مناسب اینکار را انجام دهید.

2.       بعد از اینکه باتری کاملاً شارژ شد آن را از شارژ و یا سیستم شارژ جدا کنید. اجازه دهید به مدت ۱۲ ساعت باتری دست نخورده باقی بماند تا هیچ‌گونه بار سطحی بر روی آن وجود نداشته باشد که نتایج تست را مخدوش کند.

3.       باتری را به وسیله‌ای که قرار است توان آن را تأمین کند متصل کنید و به مدت سه تا چهار دقیقه برای روشن کردن آن از باطری استفاده کنید. دوباره به منظور انجام تست باتری را جدا کنید.

4.        ولت‌سنج را روشن کنید. سیم مثبت ولت‌سنج را به قطع مثبت باتری (ترمینال مثبت) و سیم منفی آن را به قطب منفی (ترمینال منفی) وصل کنید.

5.       ولتاژی را که در ولت‌سنج می‌خوانید یادداشت کنید. برای یک باتری ۱۲ ولتی باید در ولت‌سنج مقادیر بسیار نزدیک به ۸/۱۲ یا ۹/۱۲ ولت را بخوانید. این مقادیر برای یک باتری ۶ ولتی در حدود ۴/۶ یا ۵/۶ ولت بر روی ولت‌سنج هستند. یک باطری یو پی اس با ولتاژ کمتر از ۱۲ یا ۶ ولت علائم نقص و خرابی را نشان می‌د‌هد و خیلی زود باید آن را تعویض کرد.