یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس برندهای ترکیه ای

یو پی اس های ترکیه ای کدامند؟

یو پی اس های ترکیه ای : یو پی اس های ترکیه معمولا در 5 برند شناخته می شوند که عبارت اند از یو پی اس alja – tescom – inform –tuncmatik  یو پی اس makelsan .

یو پی اس های ترکیه از نظر کیفیت و کارائی هم پای محصولات اروپائی هستند و از رتبه بالایی برخوردارند. این یو پی اس ها هم مانند ups های سطح بالا از باتری یو پی اس سرب اسید استفاده می کنند که از نظر کیفیت ، قیمت مناسب ، از قدرت و کارائی خوبی برخوردارند.

همانطور که در مقاله تعمیر باتری یو پی اس سرب اسید اشاره کردیم این باتری ها در برابر ریزش بسیار عالی و مقاوم هستند و از الکترولیت در آن ها استفاده میشود.

باتری های سرب اسید دارای قدرت زیادی در جذب و ذخیره انرژی هستند. این باتری ها نباید از نباید بیش از 80 درصد استفاده شوند و باید شارژ شوند در غیر این صورت باتری یو پی اس آسیب می بیند و غیر قابل تعمیر می شود و باید عوض شود.

یو پی اس های ترکیه ای به دلیل داشتن قیمت مناسب، کارائی و کیفیت بالا و تولیدات بسیار زیاد با چند برند معروف در جهان که در بالا اشاره کردیم تقریبا بیش از 40 درصد بازارهای ایرانی و بیش از 20 درصد بازار های جهانی را به دست گرفته است.

یو پی اس های کشور ترکیه دارای استانداردهای جهانی هستند و یو پی اس netpower را میتوان یکی از یو پی اس های باکیفیت بالا برشمرد که از تولیدکنندگان مطرح ترکیه در زمینه ups است.

شرکت یو پی اس netpower دارای 2 نوع یو پی اس lcd و  ki است. یو پی اس های 3 فاز این شرکت از مدارهای آنلاین برخوردارند و نوع ki مجموعه netpower برای مصارف معمولی از مدارهای لاین اینتر اکتیو استفاده می کنند.

 

یو پی اس های ترکیه ای

توان یو پی اس های netpower و ups های ترکیه ای

  • توان های یو پی اس های ترکیه ای لاین اینتر اکتیو از 1kva یا 1000 ولت آمپر تا 3kva یا 3000 ولت آمپر متغییر است.
  • همچنین توان های تولیدی یو پی اس آفلاین از بازه 500 ولت آمپر تا 2kva یا 2000  ولت آمپر است.
  • یو پی اس های 3 فاز شرکت های یو پی اس ترکیه ای  10kva یا 10000 ولت آمپر تا 300kva یا 300000 ولت آمپر متغیر است.

 

یو پی اس چیست؟

یو پی اس سیستم منبع برق بدون وقفه مجهز به مدار هوشمندی است که توسط باتری قطع و وصل می شود. به عبارتی یو پی اس سیستمی است که در حین قطع برق با استفاده از باتری های خود انرژی ذخیره شده را وارد مدار کرده و درصدم ثانیه برق را تامین می کند.

معمولا باتری های یو پی اس داخلی از مدت زمان 3 ساعت پشتیبانی می کنند تا و انرژی را در خود ذخیره می کنند. برای اینکه مدت زمان بیشتری برای استفاده در مدار یو پی اس برای تامین برق باید از باتری های خارجی در داخل رک استفاده کنید.

 

شرکت کیان صنعت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی شرکت یو پی اس مکلسان ترکیه در ایران است که فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر یو پی اساین برند معروف ترکیه را بر عهده دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.