یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس برای دی وی آر

یو پی اس برای دی وی آر

یو پی اس برای دی وی آر دستگاه های دی وی آر یک بورد ارتبازی کنترلی ۴،۶،۸ و ۱۲ کاناله برای دوربین های مدار بسته می باشند که امروزه کاربرد وسیعی در نصب و اجرای  سیستمهای امنیتی چند کاناله ترکیبی دارند.

دی وی آر قلب یک سیستم دوربین مدار بسته و دوربینها چشمهای آن می باشند.یو پی اس برای دی وی آر

بالاترین امنیت در سیستم مدار بسته هنگامی ایجاد می شود که هسته دی وی آر اولا بطور کامل بارگزاری شده باشد و همه پورتهای ارتباطی آن شامل کنترل ریموت ، دستگاه ذخیره تصاویر و کنترل و مانیتورینگ داخلی در حال کار باشند و هم اینکه سیستم دی وی آر دارای حداکثر ایمنی باشد.

برق دستگاه دی وی آر باید بطور ۲۴ ساعته تامین باشد و بهمین دلیل سیستم یو پی اس برای دی وی آر بسیار حیاتی است.

برق مصرفی دی وی آر برق مستقیم ۱۲ تا  ۴۸ ولت است که توسط یک سیستم یو پی اس به آسانی برای مدت ۲ تا ۸ ساعت تامین میشود. برای موارد امنیتی بهتر است از سیستم با ذخیره بیش از ۲ ساعت و ترجیحا بیش از ۴ ساعت استفاده شود که دارای قابلیت ارسال اطلاعات مانیتورینگ و ولتاژ و جریان به مدیریت و بخش امنیتی شرکت یا سازمان باشد.

حداقل توان که برای یو پی اس دی وی آر توصیه میشود ۲۰۰۰ ولت آمپر است.

سیستمهای یو پی اس در خانه ها نیز برای مانیتورینگ دایم مجموعه دوربینهای امنیتی مجهز  به دی وی آر استفاده میشود. در مصارف خانگی معمولا از دی وی آر چهار کاناله استفاده میشود.

از یو پی اس دی وی آر نمیتوا برای صارف دیگر وسایل برقی خانه استفاده کرد زیرا یو پی اس  دی وی آر فاقد اینورتر مستقیم به متناوب است و اصولا برای دی وی آر نیازی به آن نیست.

یو پی اس برای دی وی آر

کاربرد یو پی اس برای دی وی آر

کاربرد یو پی اس برای دی وی آر می تواند برای ۲ عدد دی وی آر باشد که این حالت برای درجات امنیتی بالاتر بکار میرود. سیستمهای دی وی آر سازمانی معمولا  حداقل ۱۲ کاناله می باشند و از برق شهر و یو پی اس برای کار مداوم و ۲۴ ساعته آن استفاده میشود.

در صورتی که دی وی آر مجهز به یکسو کننده باشد میتوان یو پی اس را نیز به یک اینورتر مستقیم به متناوب مجهز کرد.  جریان مورد نیاز دی وی آر ۱۲ تا ۶۵ آمپر ساعت است که از  ۲ تا ۴ عدد باتری در یک دستگاه یو پی اس تامین میشود و تا ۸ ساعت قابلیت ذخیره برق برای دی وی آر  را دارند.

انواع متداول یو پی اس برای دی وی آر توان ۱۰۰۰ ولت آمپر  دارند ولی استفاده از سیستمهای با توان ۲۰۰۰ ولت آمپر در شبکه های ۱۶۶ کاناله توصیه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.