یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

قالب وردپرس

فالب وردپرس

 

لیمون تم اولین و حرفه ای ترین کمپانی طراحی و تولید قالب وردپرس به صورت کاملا اختصاصی و فارسی در ایران میباشد.

طی سالها تجربه در زمینه طراحی سایت های مختلف و مشاهده هزاران گرافیک وب سایت های مختلف ایرانی و تست و تجربه کاری با،  بیش از 100 قالب وردپرس خارجی و برتر دنیا و مواجهه و درگیری با مشکلات مختلف قالب های خارجی وردپرس که اکثر طراحان سایت و وردپرس کاران با آنها دست و پنجه نرم کردند و اکثرا با مشتریان خود به مشکل میخورند همچون پیچیدگی ها قالب های خارجی وردپرس ، مشکلات در حین بروز رسانی پوسته وردپرس، باگ های امنیتی فراوان که اکثر کاربرانی که با قالب های نال وردپرس کارمیکنند مواجه هستند ، عدم دریافت پشتیبانی خوب به دلیل عدم دسترسی به شرکت طراح قالب و از همه مهمتر انگلیسی بودن قالب مشکلات فراوانی را برای وردپرس کاران و طراحان سایت با وردپرس ایجاد کرده بود، به همین خاطر گروه لیمون تم بر آن شدند با تشکیل یک مجموعه تخصصی طراحان گرافیک و برنامه نویس وردپرس در زیر مجموعه شرکت لیمون تم و با نام تجاری لیمون تم اقدام به طراحی قالب وردپرس ایرانی بر مبنای سلایق ایرانی ، خواسته ها و نیاز ها ایرانی نمایند.




قالب وردپرس



لیمون تم این اطمینان را به کاربران ایرانی و فارسی زبان در خرید قالب وردپرس میدهد که میتوانند بدون نگرانی و دغدغه قالب های ترجمه شده خارجی از پوسته وردپرس طراحی شده توسط متخصصین ایرانی لیمون تم استفاده نمایند. لیمون تم با طراحی قالب وردپرس در موضوعات : قالب خبری وردپرس ، قالب شخصی وردپرس ، قالب شرکتی وردپرس ، قالب خلاقانه وردپرس توانسته اعتماد کاربران و متخصصین طراحی سایت را جلب نمایند به طوری که هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ مشتری و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ایرانی شرکت لیمون تم استفاده می نمایند. خرید قالب وردپرس از شرکت لیمون تم بسیار راحت و سریع بوده و با پرداخت آنلاین مبلغ امکان دانلود قالب برای کاربر محیا خواهد شد. قالب شخصی وردپرس و قالب خبری وردپرس از موضوعاتی است که لیمون تم به صورت تخصصی فعالیت داشته و موفق ترین قالب وردپرس را در این زمینه به خریداران پوسته وردپرس ارائه نموده. سه اصل ، مدیریت آسان قالب وردپرس ، عدم پیچیدگی قالب وردپرس و اصالت قالب ایرانی وردپرس مهمترین اصول اولیه بوده اند که از روز اول لیمون تم در طراحی قالب وردپرس در نظر گرفته و رعایت نموده.



 

قالب وردپرس




خلاقیت را اساس کاری طراحی پوسته و قالب وردپرس در لیمون تم کردیم ، سعی کردیم با مطالعه و بررسی کامل موفقیت قالب های خارجی وردپرس را با بومی سازی و تلاش بیش از اندازه واحد فنی که شاید بیش از 100 ها بار قالب طراحی شده را تست و دیباگ مینمایند و ماهها زمان و یک تیم 10 نفره در تولید و خلق قالب وردپرس زمان صرف مینمایند تا همکاران و مشتریانمان که اغلب از شرکتهای متخصص و طراحان سایت میباشند از محصول خریداری شده راضی باشند و بتوانند مشتریان خود را نیز کاملا راضی کنند.

 

 

قالب وردپرس 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.