یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

یو پی اس میهن

یو پی اس ، باتری ، یوپی اس ، باطری

مدت زمان بک آپ یو پی اس


اکثر سیستم‌های 
یو پی‌ اس  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پس از قطع برق تا حدود ده دقیقه، از طریق انرژی ذخیره شده در باتری‌ها برق خروجی (برای مصرف‌کنندگان) را فراهم کنند. به این مدت زمان Backup time گفته می‌شود. این زمان باید برای shutdown نمودن کامپیوترها مناسب باشد و از بین رفتن اطلاعات جلوگیری نماید. از آنجائیکه قطعی برق در آمریکا بیش از ۲ دقیقه طول نمی‌کشد، این زمان باید برای بیشتر قطعی‌های برق نیز کافی باشد (با این حال این عمل پیشنهاد نمی‌شود).تولیدکننده‌ها عمر یک باتری را تحت شرایط ظرفیت کامل (full load) یا ظرفیت نیمه (half load) گزارش می‌دهند. کارکرد باتری تحت ظرفیت کامل یعنی یو پی‌ اس  با ماکزیمم ظرفیت کار خود کار می‌کند. یک یو پی‌ اس  عادی باید زمان full load را حدود ده دقیقه برق‌دهی نماید. تحت ظرفیت نیمه، یعنی وقتی که یو پی‌ اس  تنها به اندازه نصف توانش به مصرف‌کننده سرویس می‌دهد، این زمان معمولاً بیش از سه برابر می شود.گزینه دیگر خرید باتری اضافی است. این باتری های اضافی قیمت خرید شما را ممکن است بسیار بالا ببرد.

هزینۀ کافی ندارید؟
متوقف کننده‌های نوسان یا همان استابیلایزرها شیوه ارزانی برای محافظت در برابر نوسان و پالس‌هائی است که به تجهیزات حساس شما آسیب می رساند. استابلایزرها از 
یو پی‌ اس ها ارزان هستند.

یو پی‌ اس های بزرگتر در برابر یو پی‌ اس های بیشتر به صرفه‌تر است که برای چندین دستگاه مصرف کننده مانند کامپیوتر به جای استفاده از چند یو پی‌ اس ، یک یو پی‌ اس  یزرگ‌تری را انتخاب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.